Zobacz ulubione
0

Najczęstsze pytania

JAK NAJLEPIEJ DOBRAĆ ODPOWIEDNI ROZMIAR?

Aby dopasować odpowiedni dla siebie rozmiar należy się obmierzyć i porównać swoje wymiary z wymiarami podanymi przy produkcie. Każdy wymiar jest podany na luźno oraz po naciągnięciu materiału (od - do). Więcej informacji jak się mierzyć uzyskasz w dziale "Przymierzalnia".

 

POSIADAM KOD RABATOWY JAK GO WYKORZYSTAĆ?

W bardzo prosty sposób, na stronie każdego oferowanego towaru znajduje się ikona RABAT Kod Rabatowy, po kliknięciu  na niej wpisujemy swój kod rabatowy oraz klikamy sprawdź cenę, jeśli kod jest prawidłowy automatycznie zostanie obliczona cena towaru. Klikamy KUP TERAZ a produkt zostanie przeniesiony z rabatem do koszka. Dokładną instrukcję znajdziesz w zakładce "Jak użyć kodu rabatowego".

 

CZY KUPUJĄC WIĘCEJ TOWARÓW ZA PRZESYŁKĘ PŁACĘ TYLKO RAZ?

Jeśli zamówienie jest realizowane na terenie Polski za przesyłkę płacisz tylko raz niezależnie od ilości zakupionych towarów. Jeśli zamówienie dotyczy wysyłki poza Polskę, paczka nie może przekraczać wagi 2kg czyli maksymalna ilość produktów w jednej paczce to 3 sztuki.

 

POSIADAM KOD RABATOWY CZY ŁĄCZY SIĘ ON Z INNYMI PROMOCJAMI?

Rabaty nie łączą się z innymi promocjami takimi jak Happy Day (w czasie trwania Happy Day rabaty są nieaktywne).

 

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ PRZESYŁKĘ ZA GRANICĘ?

Tak, koszt oraz informacje o wysyłce za granicę znajdziesz w odnośniku „Płatność i wysyłka”.

 

W JAKICH DNIACH WYSYŁANE SA PACZKI?

Paczki wysyłamy od poniedziałku do czwartku (w dni robocze).

 

JAKA JEST CENA WYSYŁKI?

Wszelkie informacje o kosztach wysyłki oraz jakim dostawcą zostanie dostarczona znajdziesz na stronie „Płatność i wysyłka”.

 

CZY MOGĘ WYMIENIĆ TOWAR NA INNY?

Tak, wymiany są możliwe tylko na terenie Polski  w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zamówienia realizowane poza Polską mają tylko opcję 14 dniowego zwrotu który jest liczony od następnego dnia w którym klient otrzymał przesyłkę. Więcej informacji znajdziesz w zakładce "Chcę wymienić towar".

 

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ TOWAR?

Tak, w ciągu 14 dni licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki przez klienta. Więcej informacji o zwrotach znajdziesz w zakładce "Chcę zwrócić towar".

 

W JAKIM CZASIE OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONY TOWAR?

Zwroty realizujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych, jednak w większości przypadków zwroty robione są dużo szybciej.

 

W JAKICH GODZINACH MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE Z SKLEPEM?

Od poniedziałku do piątku: 10:30-16:00 (w dni robocze).

 

CZY MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE W INNEJ WALUCIE NIŻ PLN ?

Tak istnieją trzy opcje dokonania takiej płatności: Karta, systemem PayPal lub poprzez serwis transfer24.

Pierwszą i najbardziej polecaną opcją jest wybór płatności kartą Visa, MasterCard lub Maestro. Dzięki niej możesz bezproblemowo i szybko opłacić zamówienie w Twojej walucie a system BlueMedia sam dokona przeliczenia na PLN. Płatność najczęściej jest realizowana do 15 minut a o jej zaksięgowaniu zostaniesz poinformowany mailowo.

Drugą możliwością jest płatność za pomocą systemu PayPal. Płatności w tej opcji są praktycznie natychmiastowe oraz obsługiwane są następujące waluty: USD, AUD, BRL, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HUF, ILS, JPY, MXN, NOK, NZD, PHP, PLN, RUB, SEK, SGD, THB, TWD. Warunkiem skorzystania z tej opcji jest posiadanie konta PayPal. Więcej informacji znajdziesz na stronie "PayPal".

Trzecią opcją płatności która działa w przypadku wyboru płatności: przelew tradycyjny oraz płatności w walutach: Euro (€) ,Funt Brytyjski (£) lub Korona Norweska (Kr) istnieje możliwość skorzystania z serwisu "Transfer24.eu". Pierwszy przelew jest darmowy, płacisz w wybranej walucie a system sam przeliczy kwotę na PLN. Przelewy realizowane są najczęściej do 24h.