Zobacz ulubione
0

Regulamin

I INFORMACJE O PRZEDSIĘBIORCY

Sklep działający pod adresami internetowymi www.royaltkaniny.pl jest prowadzony przez:

JTS z siedzibą w Zabrzu przy ulicy gen. Józefa Hallera 43,

NIP: 6452320114, REGON: 241121524

 

Adres do zwrotów towaru:

ROYALTKANINY

gen. Hallera 43

41-814 Zabrze

 

II KONTAKT

Telefon: + 48 516 995 665 czynny od 10:30 do16:00 (koszt połączeń wg stawek operatora).

E-mail: kontakt(małpka)royaltkaniny.pl

 

III POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy www.royaltkaniny.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja Regulaminu tj. zaznaczenie boxu w ostatnim procesie zamówienia.

3. Postanowienia niniejszego regulaminu nie mają na celu wyłączać lub zmniejszać jakikolwiek praw przysługujących  konsumentowi. Ewentualne wątpliwości będą tłumaczone na korzyść klienta.

4. W celu złożenia zamówienia niezbędny jest sprzęt komputerowy o min parametrach procesora 1200MHz, 1GB RAM, ekran obsługujący rozdzielczość 800×600 i 256 kolorów oraz przeglądarka stron internetowych Mozilla Firefox, Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Samsung Browser, Safari, Android Browser z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA.

5. Ceny produktów podawane są w polskich złotych i są cenami brutto.

6. Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.

7. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki, które podane są w zakładce "Płatność i wysyłka" oraz w drugim etapie składania zamówienia.

8. Sprzedający wraz z towarem dostarcza klientowi dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT.

 

IV SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia tj: imię, nazwisko i adres odbiorcy oraz podanie aktualnego numeru telefonu i adresu e-mail.

2. Po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu klient otrzymuje od sklepu na podany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia w którym znajdują się wszystkie szczegóły dot. zamówienia oraz niezbędne dane do jego finalizacji.

3. Na wpłatę (w przypadku wyboru przedpłaty) za złożone zamówienie sklep czeka 5 dni po tym czasie zamówienie zostaje automatycznie anulowane.

4. Sklep nie łączy osobno złożonych zamówień. W takiej sytuacji należy mailowo anulować poprzednie zamówienie i  złożyć nowe.

5. Aby anulować zamówienie należy wysłać maila na adres kontakt@royaltkaniny.pl. W mailu należy zawrzeć kod zamówienia lub imię i nazwisko z adresu dostawy w tytule przelewu należy wpisać "Anulacja zamówienia" 

6. Umowę uważa się za niezawartą w przypadku gdy wystąpił rażący błąd w cenie towaru.

7. Zamówienia złożone z płatnością przy odbiorze przekraczające kwotę 550zł są potwierdzane telefonicznie przez sklep. W przypadku braku kontaktu z klientem zamówienie jest anulowane.

 

V PŁATNOŚĆ I TRANSPORT

1. Dostępne płatności w sklepie:

     a. wpłata na konto bankowe.

     b. szybka płatność online przez BlueMedia (także karty Visa oraz Maestro).

   

2. Sklep realizuje zamówienia  na terenie Polski oraz państw UE

    a. Na terenie Polski przesyłki nadawane są tylko za pośrednictwem kuriera Inpost (kurier lub paczkomat)

    b. Paczki do następujących Państw: Niemcy, Belgia, Austria, Luxemburg, Słowacja i Czechy nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (do 2kg).

    c. Paczki do następujących Państw: Szwecja, Norwegia, Dania, Francja nadawane są za pośrednictwem Poczty Polskiej (2kg).

3. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu jako adres dostawy.

4. Ogólne warunki świadczenia usług kurierskich dostępne na docelowych stronach przewoźników https://inpost.pl/regulaminy, http://www.poczta-polska.pl/

5. Płatności za pomocą systemu płatności internetowych obsługuje Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Powstańców Warszawy 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000320590, NIP: 585-13-51-185, Regon 191781561, o kapitale zakładowym w wysokości 2 000 000 PLN (w całości opłaconym).

 

VI CZAS I KOSZT DOSTAWY

1. Informacje 

    a. czas realizacji - to czas, który sklep potrzebuje na przygotowanie, zapakowanie i przekazanie przesyłki kurierowi 1-2 dni robocze

    b. czas dostawy - to czas który kurier potrzebuje na doręczenie przesyłki na terenie Polski z reguły jeden do dwa dni robocze.

Dni robocze od poniedziałku do piątku

2. Na łączny czas realizacji zamówienia składa się czas realizacji + czas dostawy.

3. Większość zamówień złożonych za pobraniem lub opłaconych do godziny 13:00 zostanie nadane w ten sam lub następny dzień roboczy. 

4. Sklep wysyła paczki od poniedziałku do czwartku  (w piątki paczki nie są wysyłane).

5. Koszt dostawy na terenie Polski.

    a. Po wpłacie na konto: paczkomat: 9,9 zł, kurier 17zl 

    b. Za pobraniem/płatność przy odbiorze 23zł

6. Koszt dostawy na terenie innych krajów.

  od 45 - 65zł w zależności od kraju.

 

VII ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Klient (konsument) ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie royaltkaniny.pl produktów, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

2. Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy,

3. Z uprawnienia odstąpienia od umowy wyłączone są osoby, które nabywają towar  w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT, a ich zakup jest związany z rodzajem prowadzonej działalności.

4. Prawo do odstąpienia od umowy jest skuteczne gdy Klient złoży Sklepowi oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od odbioru paczki przez klienta lub osoby przez niego wyznaczonej, pomijając dzień zdarzenia. Oświadczenie można złożyć drogą elektroniczną (kontakt@royaltkaniny.pl), lub dołączając je do odsyłanego towaru lub na adres.

5. Dane adresowe do zwrotu: ROYALTKANINY, Hallera 43 41-814 Zabrze

6. Sprzedający niezwłocznie lecz nie później niż w terminie 14 dni zrealizuje zwrot środków konsumentowi.

7. Klient ponosi koszt odesłania towaru.

8. Nie przyjmujemy zwrotów, które zostały wysłane przez klienta do nas za pobraniem.

9. Prosimy na paczce zwrotnej  o dopisek dla kuriera że firma pracuje od 10:00 - 16:00

10. Sposób zwrotu środków w przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

11. Czas realizacji zamówienia w przypadku płatności kartą płatniczą liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.

12. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Płatności online, BLIK, Alior Raty, PayPal.

 

VIII REKLAMACJE

1. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, a sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

2. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego  Kupującemu.

3. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku  podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

4. Wszelkie reklamacja towaru Konsument może składać np. pisemnie na adres ROYALTKANINY, Hallera 43, 41-814 Zabrze lub mailowo kontakt(małpka)royaltkaniny.pl

5. Sprzedający ustosunkuje się do żądań Klienta niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.

6. Informujemy o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php#faq1366.

7. Jeżeli Towar ma wady, Klientowi przysługują następujące na podstawie art. 556 oraz art. 561 Kodeksu cywilnego.

8. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

9. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.  Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może skorzystać z  unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

10. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.